IMF මීටරය යනු ශ්රී ලංකාවේ 2023 IMF වැඩසටහන සදහා රජය පොරොන්දු වී ඇති කැපවීම්වල ප්රගතිය නිරීක්ෂණය කරන මෙවලමකි. මෙම මීටරය මාසිකව යාවත්කාලීන කරනු ලබන අතර, 2024 නොවැම්බර් 30 දිනට අදාල ප්රගති විශ්ලේෂණය පහතින් දැක්වේ.
Proposed Commitments on Expenditure Arrears
Proposed Commitments on External Payment Arrears
Proposed Commitments on Corporate Income Tax
Proposed Commitments on Credit to Government
Proposed Commitments on Debt Sustainability
Proposed Commitments on Excises Customs Duties
Proposed Commitments on Financial Sector
Proposed Commitments on Fiscal Reforms
Proposed Commitments on Fuel and Electricity - these refer to the obligations of Ceylon Petroleum Corporation (CPC) and Ceylon Electricity Board (CEB) to supply fuel and electricity at prices below cost-recovery levels.
Proposed Commitments on Governance
Proposed Commitments on Import Restrictions
Proposed Commitments on Inflation
Proposed Commitments on Monetary Rate Policies
Proposed Commitments on Net official International Reserves
Proposed Commitments on Other Taxes
Proposed Commitments on Personal Income Taxation on Capital Income
Proposed Commitments on Personal Income Taxation on Labour Income
Proposed Commitments on Primary Balance - Primary balance refers to the difference between a government's total revenues and its total non-interest expenses
Commitments that had to be met before the IMF board approval
Proposed Commitments on Property and Wealth Taxes
Proposed Commitments on Social Net Reforms
Proposed Commitments on Social spending on, (1) Samurdhi cash transfers; (2) assistance to the elderly (over 70 years of age); (3) allowance for disabled people; and (4) financial support for kidney patients.
Proposed Commitments on State Owned Enterprice Reforms
Proposed Commitments on Tax Revenue
Proposed Commitments on Treasury guarantees - A guarantee of a debt refers to any explicit legal obligation of the central government to service such a debt in the event of nonpayment by the recipient. Treasury guarantees exclude letters of comfort.
Proposed Commitments on Value Added Tax
අපි තවදුරටත් කිසිදු බදු සහන හෝ දිරිගැන්වීම් ලබා නොදෙන අතර, 2023 දෙසැම්බර් වන විට SDP පනත යටතේ නව ව්යාපෘති තවදුරටත් අනුමත නොකරමු
31-Dec-23
අයවැය සැකසීමේ ක්රියාවලිය, අදාළ ආයතනවල කාර්යභාරයන් සහ වගකීම් සහ තොරතුරු සහ වගවීමේ අවශ්යතා සඳහා බලය පැවරෙන ජාත්යන්තර මූල්ය අරමුදලේ තාක්ෂණික සහාය මත පදනම් වූ නව රාජ්ය මූල්ය කළමනාකරණ (PFM) නීතිය පාර්ලිමේන්තුවට ඉදිරිපත් කිරීම
more30-Jun-24
30-Jun-24
2024 ජුනි වන විට රුපියල් බිලියන 140 ක මූලික ප්රාථමික ගිණුමේ ශේෂයක් පැවතීම
30-Jun-24
2024 ජුනි වන විට ශුද්ධ නිල විදේශ සංචිත අවම වශයෙන් ඩොලර් මිලියන 1,710 ක් පවත්වා ගැනීම
30-Jun-24
2024 ජූනි වන විට මහ බැංකුව විසින් රජයට ලබා දෙන ශුද්ධ ණය රුපියල් බිලියන 2,720 නොඉක්මවන බවට සහතික වීම
30-Jun-24
2024 ජූනි මාසය වන විට රුපියල් බිලියන 1,500 ක බදු ආදායමක් උපයා තිබීම
30-Jun-24
මූල්ය නොවන රාජ්ය අංශය සහ මහ බැංකුව විසින් 2024 ජූනි මාසය වන විට නව බාහිර ගෙවීම් හිඟ මුදල් රුපියල් 0 ට පවතින බව සහතික වීම
30-Jun-24
2024 ජුනි මාසය වන විට හිඟ වියදම් තොගය උපරිම රුපියල් 0ක් වන බවට සහතික වීම
30-Jun-24
2024 ජූනි වන විට ශ්රී ලංකා මහ බැංකුව (CBSL) ප්රාථමික වෙළඳපොලේ රාජ්ය සුරැකුම්පත් මිලදී ගැනීම් සිදු නොකරන බවට සහතික වීම. (රුපියල් 0)
30-Jun-24
ඉන්ධන හා විදුලිය සඳහා වන වාණිජ නොවන බැඳීම් පිරිවැය (රජයේ ශුද්ධ හුවමාරු ) රුපියල් බිලියන 0 කි.
30-Jun-24
2024 ජූනි මාසය වන විට භාණ්ඩාගාර ඇපකර රුපියල් බිලියන 2,100 ක් වීම
30-Jun-24
2022/23 ආදායම් බදු වාර්තා තක්සේරු කිරීම සඳහා සහාය වීම සහ 2024 ජූනි මාසය අවසන් වන විට සමාජ ආරක්ෂණ දායකත්ව බද්ද (SSCL) පරිපාලනය කිරීම සහ තක්සේරු කිරීම සඳහා RAMIS හි වැඩි දියුණු කිරීම් අවසන් කිරීම
30-Jun-24
2024 ජූනි මාසය වන විට RAMIS හරහා පමණක් බදු එකතු කිරීම් සැකසීම සිදු කරන බවට වග බලා ගැනීම
30-Jun-24
මාසික සූත්ර මත පදනම් වූ ගැලපීම් සමඟින් සිල්ලර ඉන්ධන මිල ඔවුන්ගේ පිරිවැය-ප්රතිසාධන මට්ටමට සැකසීම, සහ අයවැය මාරුවීම් සමඟ ඕනෑම ඉන්ධන සහනාධාරයක් සැපයීම සඳහා Cඵ්C වෙත වන්දි, අයවැය මගින් කරන මරුකිරීම් හරහා ලබාදීම
30-Jun-24
30-Jun-24
ක්රියාත්මකවන දූෂණ මර්දන කොමිෂන් සභාව විසින් දූෂණ විරෝධී පනතට අනුකූලව ජ්යේෂ්ඨ නිලධාරීන් සඳහා වත්කම් ප්රකාශන ප්රකාශයට පත් කළ යුතුය.
31-Jul-24
සෑම වසරකම ජනවාරි, අප්රේල්, ජූලි සහ ඔක්තෝබර් මාසවල (ජනවාරි 1 සිට ක්රියාත්මක වන පරිදි) කාර්තුමය සූත්ර පදනම් කරගත් ගැලපීම් සමඟින් අවසාන පරිශීලක විදුලි ගාස්තු කාලසටහනේ (සමස්ත වශයෙන් විවිධ වර්ගයේ අවසාන පාරිභෝගිකයින් හරහා) පිරිවැය-ප්රතිසාධන මට්ටම පවත්වා ගන්න. අප්රේල් 1, ජූලි 1 සහ ඔක්තෝබර් 1 පිළිවෙලින්); ලංකා විදුලිබල මණ්ඩලය විසින් ශ්රී ලංකා මහජන උපයෝගිතා කොමිෂන් සභාව වෙත ගාස්තු සංශෝධන ඉල්ලීම් ඔක්තෝම්බර් අග (ජනවාරි ගාස්තු සංශෝධන සඳහා), ජනවාරි අග (අප්රේල් ගාස්තු සංශෝධන සඳහා), අප්රේල් අග (ජූලි ගාස්තු සංශෝධන සඳහා) සහ ජූලි අග වන විට ඉදිරිපත් කරයි. (ඔක්තෝබර් ගාස්තු සංශෝධන සඳහා); අයවැය මාරුවීම් සමඟ ඉතිරිව ඇති සහනාධාර සැපයීම සඳහා විදුලිබල අංශයට වන්දි ලබා දීම; සහ ලංකා විදුලිබල මණ්ඩලය පාඩු ලබන අවස්ථාවක දී ගාස්තු අධිභාර භාවිතා කිරීම
31-Jul-24
2024 සැප්තැම්බර් මාසය වන විට රුපියල් බිලියන 220 ක ප්රාථමික අතිරික්තයක් පවත්වා ගැනීම
30-Sep-24
2024 සැප්තැම්බර් වන විට රුපියල් බිලියන 2,400 ක බදු ආදායමක් ලබා ගැනීම
30-Sep-24
2024 සැප්තැම්බර් වන විට සමාජ වියදම් රුපියල් බිලියන 150 ක් වීම
30-Sep-24
ඉන්ධන හා විදුලිය සඳහා වන වාණිජ නොවන බැඳීම් පිරිවැය (රජයේ ශුද්ධ හුවමාරු ) රුපියල් බිලියන 0 කි.
30-Sep-24
2024 සැප්තැම්බර් වන විට භාණ්ඩාගාර ඇපකර රුපියල් බිලියන 2,100 ක් බවට සහතික වීම
30-Sep-24
2024 සැප්තැම්බර් වන විට භාණ්ඩාගාර විදේශ විනිමය (FX) ඇපකර රුපියල් බිලියන 1,275 ක් බවට සහතික වීම
30-Sep-24
සෑම වසරකම ජනවාරි, අප්රේල්, ජූලි සහ ඔක්තෝබර් මාසවල (ජනවාරි 1 සිට ක්රියාත්මක වන පරිදි) කාර්තුමය සූත්ර පදනම් කරගත් ගැලපීම් සමඟින් අවසාන පරිශීලක විදුලි ගාස්තු කාලසටහනේ (සමස්ත වශයෙන් විවිධ වර්ගයේ අවසාන පාරිභෝගිකයින් හරහා) පිරිවැය-ප්රතිසාධන මට්ටම පවත්වා ගන්න. අප්රේල් 1, ජූලි 1 සහ ඔක්තෝබර් 1 පිළිවෙලින්); ලංකා විදුලිබල මණ්ඩලය විසින් ශ්රී ලංකා මහජන උපයෝගිතා කොමිෂන් සභාව වෙත ගාස්තු සංශෝධන ඉල්ලීම් ඔක්තෝම්බර් අග (ජනවාරි ගාස්තු සංශෝධන සඳහා), ජනවාරි අග (අප්රේල් ගාස්තු සංශෝධන සඳහා), අප්රේල් අග (ජූලි ගාස්තු සංශෝධන සඳහා) සහ ජූලි අග වන විට ඉදිරිපත් කරයි. (ඔක්තෝබර් ගාස්තු සංශෝධන සඳහා); අයවැය මාරුවීම් සමඟ ඉතිරිව ඇති සහනාධාර සැපයීම සඳහා විදුලිබල අංශයට වන්දි ලබා දීම; සහ ලංකා විදුලිබල මණ්ඩලය පාඩු ලබන අවස්ථාවක දී ගාස්තු අධිභාර භාවිතා කිරීම.
31-Oct-24
මධ්යකාලීන රාජ්ය මූල්ය රාමුවක් (MTFF) ඇතුළත් රාජ්ය මූල්ය උපාය මාර්ග ප්රකාශය (FSS) සඳහා කැබිනට් මණ්ඩල අනුමැතිය ලබා ගැනීම
30-Jun-24
වැඩසටහන් පරාමිතිවලට අනුකූලව, 2025 තුළ රාජ්ය මූල්ය ඒකාග්රතාවයට සහාය වීම සඳහා ආදායම් ක්රියාමාර්ග පාර්ලිමේන්තුවට ඉදිරිපත් කිරීම: 1) ආරෝපිත කුලී ආදායම් බද්දක් හඳුන්වා දීම 2) දැනට විශේෂ වෙළඳ භාණ්ඩ බද්දට යටත් ((එය ඉවත් කරනු ලැබේ) වන අයිතම සඳහා දළ දේශීය නිෂ්පාදිතයෙන් 18% ක අනුපාතයකින් වැට් බද්ද හඳුන්වා දීම. 3) ඩිජිටල් සේවා සැපයුම මත වැට් බද්ද හඳුන්වා දීම 4) සේවා අපනයනය සඳහා CIT සහනය ඉවත් කිරීම 5) ඔට්ටු ඇල්ලීම සහ සූදු, දුම්කොළ සහ මත්පැන් කර්මාන්ත සඳහා CIT අනුපාතය 40% සිට 45% දක්වා වැඩි කිරීම. 6) මෝටර් රථ ආනයන සීමා ඉවත් කරන්න. 7) කල්බදු ගිවිසුම් සඳහා මුද්දර ගාස්තු 0.1% සිට 0.2% දක්වා වැඩි කිරීම.
30-Jun-24
පිරිවැය-ප්රතිසාධනය මත පදනම් වූ විදුලි ගාස්තු සහ රජයේ පැවරුම් අවශ්යතාවය තීරණය කිරීමට නියාමකයා විසින් එය භාවිතා කිරීමට නියම කරන රීතිය අනුගමනය කිරීමෙන් BSTA සම්පූර්ණයෙන්ම ක්රියාත්මක කිරීම.
30-Jun-24
නම් කරන ලද වෙබ් අඩවියක අර්ධ වාර්ෂික පදනම මත ප්රකාශයට පත් කිරීම (i) රුපියල් බිලියන1 ට වැඩි සියලුම රාජ්ය ප්රසම්පාදන කොන්ත්රාත්තු, කොන්ත්රාත් ලාභීන් පිළිබඳ සෙවිය හැකි ආකෘතියකින් පුළුල් තොරතුරු සමඟ; (ii) ආයෝජන මණ්ඩලය සහ SDP හරහා බදු සහන ලබන සියලුම සමාගම් ලැයිස්තුවක් සහ බදු සහනවල වටිනාකම තක්සේරු කිරීම; සහ (iii) සුඛෝපභෝගී වාහන ආනයනය සඳහා බදු සහන ලබා ගන්නා සමාගම් ලැයිස්තුවක් ප්රකාශයට පත් කිරීම.
30-Jun-24
கொழும்பு நுகர்வோர் விலைச் சுட்டெண்ணின் வருடாந்த பணவீக்கம் 2024
யூன் மாதளவில் 2% மற்றும் 8% க்கு இடையில் பேணப்படுவதை உறுதி செய்தல்
30-Jun-24
2024 ජූනි මාසය වන විට සමාජ වියදම් රුපියල් රුපියල් බිලියන 100 ක් වීම
30-Jun-24
2024 ජූනි මාසය වන විට සරල කරන ලද පුද්ගල ආදායම් බදු ගොනු කිරීම සඳහා මාර්ගගත ද්වාරය විධිමත් කිරීම
30-Jun-24
පිරිවැය ප්රතිසාධනය මත පදනම් වූ ඉන්ධන සහ විදුලි මිල ගැලපීම් ක්රියාත්මක කිරීමේ වගකීම විදුලිබල හා බලශක්ති අමාත්යවරයා වෙත පැවරෙන ව්යවස්ථාදායක ප්රතිසංස්කරණ හඳුන්වා දීම
30-Jun-24
2024 ජුනි මස අවසන් වන විට රජය සතු ප්රධාන ව්යවසායන් (SOEs) 52 හි විගණනය කරන ලද 2023 මූල්ය ප්රකාශන ප්රකාශයට පත් කරන්න.
30-Jun-24
ප්රකෘතිමත් වීමට සහාය වීම සඳහා, අපි 2024 ජුනි මාසය වන විට වාණිජ අරමුණු සඳහා භාවිතා කරන වාහන සඳහා ඇති සීමාවන් ලිහිල් කරන්නෙමු.
30-Jun-24
වැඩසටහන් පරාමිතිවලට අනුකූලව, 2025 තුළ රාජ්ය මූල්ය ඒකාග්රතාවයට සහාය වීම සඳහා ආදායම් ක්රියාමාර්ග සඳහා පාර්ලිමේන්තු අනුමැතිය සුරක්ෂිත කිරීම.
31-Jul-24
CPC විදේශ විනිමය (FX) ණය ප්රතිව්යුහගත කිරීම ඇතුළුව විශාලතම රාජ්ය බැංකු දෙකෙහි ප්රතිප්රාග්ධනීකරණය සම්පූර්ණ කිරීම
31-Aug-24
අවශ්ය ක්රියාකාරීත්ව වැඩිදියුණු කිරීම් සහ සැලසුම් වැඩිදියුණු කිරීම් ඇතුළත් කරමින් RAMIS 3.0 අනුවාදය ලබා දීම සඳහා ප්රමුඛතා, කාල සීමාව සහ වියදම් සහිත තොරතුරු තාක්ෂණ (IT) උපායමාර්ගික සැලැස්මක් සඳහා කැබිනට් අනුමැතිය අනුමැතිය ලබා ගැනීම
31-Aug-24
කොළඹ පාරිභෝගික මිල දර්ශකයේ (CPI) වර්ෂික උද්ධමනය 2024 සැප්තැම්බර් වන විට 2% සහ 8% අතර පවත්වා ගෙන යන බවට සහතික වීම
30-Sep-24
පොදු වත්කම් අධීක්ෂණය කිරීමට සහ කළමනාකරණය කිරීමට අපොහොසත් වන ප්රධාන ගිණුම් නිලධාරීන් ඇතුළු නිලධාරීන්ගෙන් දඩ මුදල් අය කිරීමට විගණකාධිපතිවරයාට හැකි වන පරිදි 2024 සැප්තැම්බර් වන විට ජාතික විගණන පනත සංශෝධනය කිරීම.
30-Sep-24
2024 සැප්තැම්බර් අවසානය වන විට සම්මත කර ගැනීම සඳහා FATF ප්රමිතීන්ට අනුකූලව වාසිදායක හිමිකාරීත්ව රාමුව ගෙන ඒම සඳහා අපි සමාගම් පනතේ සංශෝධන සංවර්ධනය කරමින් සිටිමු
30-Sep-24
30-Sep-24
වැඩසටහන් පරාමිතීන්ට අනුකූල වන 2025 විසර්ජන පනත් කෙටුම්පත පළමුවර කියවීම සඳහා පාර්ලිමේන්තුවට ඉදිරිපත් කිරීම
31-Oct-24
අල්ලස් හෝ දූෂණ චෝදනා විමර්ශන කොමිෂන් සභාව (CIABOC) සඳහා උපායමාර්ගික සැලැස්මක් ප්රකාශයට පත් කිරීම, IMF සමඟ සාකච්ඡා කර, එහි මෙහෙවර, අරමුණු, මෙහෙයුම් සඳහා කාලානුරූපී ක්රියාමාර්ග සහ අධීක්ෂණ රාමුවක් ගෙනහැර දැක්වීම, නව උපායමාර්ගික සැලැස්ම මත පදනම්ව CIABOC හි වාර්ෂික අයවැය ඉදිරිපත් කිරීමත් සමඟ මෙය කළ යුතුය.
31-Oct-24
මුදල් අමාත්යාංශයේ රාජ්ය ගිණුම් දෙපාර්තමේන්තුව ඊළඟ මාසයේ තුන්වන ව්යාපාරික දිනය වන විට ආදායම්, වියදම් සහ මූල්යකරණයෙන් මාසික මුදල් ප්රවාහයන් වාර්තා කිරීම.
31-Oct-24
ජාත්යන්තර මූල්ය අරමුදලේ කාර්ය මණ්ඩලය සමඟ සාකච්ඡා කර අපරාධ නීති සම්පාදනය තුළ දූෂණයට එරෙහි එක්සත් ජාතීන්ගේ ප්රඥප්තිය සමඟ සමපාත කිරීම සඳහා පුළුල් වත්කම් අයකර ගැනීමේ නීතියක් සම්පාදනය කිරීම.
30-Nov-24
2025 විසර්ජන පනත සහ වැඩසටහන් පරාමිතීන්ට අනුකූලව වියදම් ප්රතිපාදන සඳහා පාර්ලිමේන්තු අනුමැතිය සුරක්ෂිත කිරීම.
31-Dec-24
2025 අප්රේල් මස සිට ආරම්භ වන ලංකා විදුලිබල මණ්ඩලයේ උරුම ණය ආපසු ගෙවීමේ කාලසටහන පිළිබඳ කැබිනට් මණ්ඩල අනුමැතිය ලබා ගැනීම
31-Dec-24
පෞද්ගලික අංශයේ බැංකු සඳහා ප්රතිප්රාග්ධනීකරණය සම්පූර්ණ කිරීම
31-Dec-24
රාජ්ය ණය කළමනාකරණ නියෝජිතායතනය (PDMA) පිහිටුවීම
31-Dec-24
2024 දෙසැම්බර් මාසය වන විට රුපියල් බිලියන 300 ක ප්රාථමික අතිරික්තයක් (දළ දේශීය නිෂ්පාදිතයෙන් සියයට 1 ක්)
31-Dec-24
ශුද්ධ නිල විදේශ සංචිත 2024 දෙසැම්බර් වන විට අවම වශයෙන් ඩොලර් මිලියන 1,338ක් වීම
31-Dec-24
2024 දෙසැම්බර් වන විට මහ බැංකුව විසින් රජයට ලබා දෙන ශුද්ධ ණය රුපියල් බිලියන 2,560 නොඉක්මවිය යුතුය
31-Dec-24
2024 දෙසැම්බර් මාසය වන විට රුපියල් බිලියන 3,700 ක බදු ආදායමක් උපයා තිබීම
31-Dec-24
2024 දෙසැම්බර්වන විට මූල්ය නොවන රාජ්ය අංශයේ සහ මහ බැංකුවේ නව බාහිර ගෙවීම් හිඟ මුදල් රුපියල් 0 ට පවතින බව සහතික කිරීම
31-Dec-24
2024 දෙසැම්බර්වන විට හිඟ වියදම් තොගය උපරිම රුපියල් 0ක් වන බවට සහතික වීම
31-Dec-24
2024 දෙසැම්බර් වන විට ශ්රී ලංකා මහ බැංකුව (CBSL) ප්රාථමික වෙළඳපොලේ රාජ්ය සුරැකුම්පත් මිලදී ගැනීම් සිදු නොකරන බවට සහතික වීම. (රුපියල් 0)
31-Dec-24
කොළඹ පාරිභෝගික මිල දර්ශකයේ (CPI) වර්ෂික උද්ධමනය 2025 මාර්තු වන විට 2% සහ 8% අතර පවත්වා ගෙන යන බවට සහතික වීම
31-Dec-24
2024 දෙසැම්බර් මාසය වන විට සමාජ වියදම් රුපියල් බිලියන 205 ක් වීම
31-Dec-24
ඉන්ධන හා විදුලිය සඳහා වන වාණිජ නොවන බැඳීම් වල පිරිවැය (රජයේ ශුද්ධ) රුපියල් බිලියන 0 ක් බවට සහතික වීම.
31-Dec-24
2024 දෙසැම්බර් වන විට භාණ්ඩාගාර ඇපක රුපියල් බිලියන 2,100ක් බවට සහතික වීම
31-Dec-24
2024 දෙසැම්බර් වන විට භාණ්ඩාගාර විදේශ විනිමය (FX) ඇපකර රුපියල් බිලියන 1,275ක් බවට සහතික වීම
31-Dec-24
දේශීය ආදායම් දෙපාර්තමේන්තුව (IRD) ප්රශ්නාවලියක් හරහා ඉහළ ධනවත් (HWI) බදු ගෙවන්නන් 100 දෙනෙකුගෙන් තොරතුරු ඉල්ලා සිටීම
31-Dec-24
2024 අවසානය වන විට අස්වැසුම වැඩසටහනෙහි ආවරණය පවුල් මිලියන 2.4 ක් දක්වා වැඩි කිරීමට ද අපි බලාපොරොත්තු වෙමු
31-Dec-24
2024 අවසානය වන විට GFSM 2014 ප්රමිතිය සපුරාලීමට අපගේ මූල්ය වාර්තාකරණ රාමුව යාවත්කාලීන කිරීම
31-Dec-24
මධ්ය කාලීන රාජ්ය මූල්ය කළමනාකරණ (PFM) ප්රතිසංස්කරණ උපාය මාර්ගයක් සහ ක්රියාකාරී සැලැස්මක් 2024 දෙසැම්බර් අවසානය වන විට මුදල් අමාත්යාංශයේ (MOF) වෙබ් අඩවියේ සකස් කර ප්රකාශයට පත් කිරීම
31-Dec-24
දේශීය ආදායම් දෙපාර්තමේන්තුව (IRD) මාණ්ඩලික චර්යාධර්ම සංග්රහයක් ක්රියාත්මක කර 2024 දෙසැම්බර් වන විට ගෙන ඇති පියවර සහ ලබාගත් ප්රතිඵල පිළිබඳ මහජන වාර්තාවක් ඉදිරිපත් කරනු ඇත.
31-Dec-24
2024 දෙසැම්බර් වන විට රාජ්ය ප්රසම්පාදන නීතියක් පැනවීම
31-Dec-24
31-Dec-24
නම් කරන ලද වෙබ් අඩවියක අර්ධ වාර්ෂික පදනම මත ප්රකාශයට පත් කිරීම (i) රුපියල් බිලියන1 ට වැඩි සියලුම රාජ්ය ප්රසම්පාදන කොන්ත්රාත්තු, කොන්ත්රාත් ලාභීන් පිළිබඳ සෙවිය හැකි ආකෘතියකින් පුළුල් තොරතුරු සමඟ; (ii) ආයෝජන මණ්ඩලය සහ SDP හරහා බදු සහන ලබන සියලුම සමාගම් ලැයිස්තුවක් සහ බදු සහනවල වටිනාකම තක්සේරු කිරීම; සහ (iii) සුඛෝපභෝගී වාහන ආනයනය සඳහා බදු සහන ලබා ගන්නා සමාගම් ලැයිස්තුවක් ප්රකාශයට පත් කිරීම
31-Dec-24
පරාටේ නීතියේ මෑතකාලීන තාවකාලික අත්හිටුවීම, 2024 දෙසැම්බර් මාසයේ කල් ඉකුත් වූ පසු නැවත අළුත් නොකෙරේ.
31-Jan-25
සෑම වසරකම ජනවාරි, අප්රේල්, ජූලි සහ ඔක්තෝබර් මාසවල (ජනවාරි 1 සිට ක්රියාත්මක වන පරිදි) කාර්තුමය සූත්ර පදනම් කරගත් ගැලපීම් සමඟින් අවසාන පරිශීලක විදුලි ගාස්තු කාලසටහනේ (සමස්ත වශයෙන් විවිධ වර්ගයේ අවසාන පාරිභෝගිකයින් හරහා) පිරිවැය-ප්රතිසාධන මට්ටම පවත්වා ගන්න. අප්රේල් 1, ජූලි 1 සහ ඔක්තෝබර් 1 පිළිවෙලින්); ලංකා විදුලිබල මණ්ඩලය විසින් ශ්රී ලංකා මහජන උපයෝගිතා කොමිෂන් සභාව වෙත ගාස්තු සංශෝධන ඉල්ලීම් ඔක්තෝම්බර් අග (ජනවාරි ගාස්තු සංශෝධන සඳහා), ජනවාරි අග (අප්රේල් ගාස්තු සංශෝධන සඳහා), අප්රේල් අග (ජූලි ගාස්තු සංශෝධන සඳහා) සහ ජූලි අග වන විට ඉදිරිපත් කරයි. (ඔක්තෝබර් ගාස්තු සංශෝධන සඳහා); අයවැය මාරුවීම් සමඟ ඉතිරිව ඇති සහනාධාර සැපයීම සඳහා විදුලිබල අංශයට වන්දි ලබා දීම; සහ ලංකා විදුලිබල මණ්ඩලය පාඩු ලබන අවස්ථාවක දී ගාස්තු අධිභාර භාවිතා කිරීම
31-Jan-25
බදු අනුකූලතාව පිළිබඳ සංශෝධිත කාර්තුමය ප්රධාන කාර්ය සාධන දර්ශකය හඳුන්වා දීම, නිරීක්ෂණය සහ වාර්තා කිරීම
28-Feb-25
බදු අනුකූලතාව පිළිබඳ සංශෝධිත කාර්තුමය ප්රධාන කාර්ය සාධන දර්ශකය හඳුන්වා දීම, නිරීක්ෂණය සහ වාර්තා කිරීම
28-Feb-25
2025 මාර්තු මාසය වන විට රුපියල් බිලියන 130 ක ප්රාථමික අතිරික්තයක් පවත්වා ගැනීම
31-Mar-25
2025 මාර්තු වන විට ශුද්ධ නිල විදේශ සංචිත අවම වශයෙන් ඩොලර් මිලියන 1,088ක් විය යුතුය.
31-Mar-25
2025 මාර්තු වන විට මහ බැංකුවෙන් රජයට ලැබෙන ශුද්ධ ණය රුපියල් බිලියන 2,560 නොඉක්මවිය යුතුය.
31-Mar-25
2025 මාර්තු මාසය වන විට රුපියල් බිලියන 850 ක බදු ආදායමක් උපයා තිබීම
31-Mar-25
මූල්ය නොවන රාජ්ය අංශය සහ මහ බැංකුව සඳහා නව බාහිර ගෙවීම් හිඟ මුදල් 2025 මාර්තු වන විට රුපියල් 0 දක්වා අඩු කළ යුතුය.
31-Mar-25
හිඟ වියදම් 2025 මාර්තු වන විට උපරිම රුපියල් 0 දක්වා අඩු කළ යුතුය.
31-Mar-25
2025 මාර්තු වන විට ශ්රී ලංකා මහ බැංකුව (CBSL) ප්රාථමික වෙළඳපොලේ රාජ්ය සුරැකුම්පත් මිලදී ගැනීම් සිදු නොකරන බවට සහතික වීම. (රුපියල් 0)
31-Mar-25
කොළඹ පාරිභෝගික මිල දර්ශකයේ (CPI) වර්ෂික උද්ධමනය 2025 මාර්තු වන විට 2% සහ 8% අතර පවත්වා ගෙන යන බවට සහතික වීම
31-Mar-25
2025 මාර්තු වන විට සමාජ වියදම් රුපියල් බිලියන 55 ක් වීම
31-Mar-25
ඉන්ධන හා විදුලිය සඳහා වන වාණිජ නොවන බැඳීම් පිරිවැය (රජයේ ශුද්ධ ස්ථාන මාරු ) රුපියල් බිලියන 0 කි.
31-Mar-25
2025 මාර්තු මාසය වන විට භාණ්ඩාගාර ඇපකර රුපියල් බිලියන 2,100 ක් වීම
31-Mar-25
2025 මාර්තු වන විට විදේශ විනිමය භාණ්ඩාගාර ඇපකර රුපියල් බිලියන 1,275 ක් වීම
31-Mar-25
31-Mar-25
ඩිජිටල් රාජ්ය දේපල ලියාපදිංචි කිරීමේ සහ ඇතුළත් කිරීමේ (SPRR) පද්ධතියක් ස්ථාපිත කර සම්පුර්ණයෙන්ම ක්රියාත්මක කිරීම. මෙය දේශීය ආදායම් දෙපාර්තමේන්තුවට (IRD), තක්සේරු දෙපාර්තමේන්තුවට, ඉඩම් ලියාපදිංචි කිරීමේ දෙපාර්තමේන්තුවට සහ සාමාන්ය ජනතාවට ප්රවේශ ලබා දිය යුතුය.
31-Mar-25
ඇගයීම් ලේඛනය, කැඩැස්තර අංකය සහ අනන්ය බදු හැඳුනුම්පත ඇතුළුව එක් එක් නොතාරිස් නිශ්චල දේපල කොන්ත්රාත්තුවක් සඳහා විස්තීර්ණ තොරතුරු ස්වයංක්රීයව ඩිජිටල් SPRR (රාජ්ය දේපල ලියාපදිංචි කිරීම සහ පටිගත කිරීම) පද්ධතියට ඒකාබද්ධ කිරීම අනිවාර්ය කිරීමට නොතාරිස් පනත 2025 අප්රේල් වන විට සංශෝධනය කරන්න.
30-Apr-25
2025 අප්රේල් මාසය වන විට සරල කරන ලද එකතුකළ අගය මත බදු ක්රමය (SVAT)
සම්පූර්ණයෙන් අවලංගු කිරීම සහතික කිරීම
30-Apr-25
සෑම වසරකම ජනවාරි, අප්රේල්, ජූලි සහ ඔක්තෝබර් මාසවල (ජනවාරි 1 සිට ක්රියාත්මක වන පරිදි) කාර්තුමය සූත්ර පදනම් කරගත් ගැලපීම් සමඟින් අවසාන පරිශීලක විදුලි ගාස්තු කාලසටහනේ (සමස්ත වශයෙන් විවිධ වර්ගයේ අවසාන පාරිභෝගිකයින් හරහා) පිරිවැය-ප්රතිසාධන මට්ටම පවත්වා ගන්න. අප්රේල් 1, ජූලි 1 සහ ඔක්තෝබර් 1 පිළිවෙලින්); ලංකා විදුලිබල මණ්ඩලය විසින් ශ්රී ලංකා මහජන උපයෝගිතා කොමිෂන් සභාව වෙත ගාස්තු සංශෝධන ඉල්ලීම් ඔක්තෝම්බර් අග (ජනවාරි ගාස්තු සංශෝධන සඳහා), ජනවාරි අග (අප්රේල් ගාස්තු සංශෝධන සඳහා), අප්රේල් අග (ජූලි ගාස්තු සංශෝධන සඳහා) සහ ජූලි අග වන විට ඉදිරිපත් කරයි. (ඔක්තෝබර් ගාස්තු සංශෝධන සඳහා); අයවැය මාරුවීම් සමඟ ඉතිරිව ඇති සහනාධාර සැපයීම සඳහා විදුලිබල අංශයට වන්දි ලබා දීම; සහ ලංකා විදුලිබල මණ්ඩලය පාඩු ලබන අවස්ථාවක දී ගාස්තු අධිභාර භාවිතා කිරීම
30-Apr-25
බදු අනුකූලතාව පිළිබඳ සංශෝධිත කාර්තුමය ප්රධාන කාර්ය සාධන දර්ශකය හඳුන්වා දීම, නිරීක්ෂණය සහ වාර්තා කිරීම
31-May-25
30-Jun-25
නම් කරන ලද වෙබ් අඩවියක අර්ධ වාර්ෂික පදනම මත ප්රකාශයට පත් කිරීම (i) රුපියල් බිලියන1 ට වැඩි සියලුම රාජ්ය ප්රසම්පාදන කොන්ත්රාත්තු, කොන්ත්රාත් ලාභීන් පිළිබඳ සෙවිය හැකි ආකෘතියකින් පුළුල් තොරතුරු සමඟ; (ii) ආයෝජන මණ්ඩලය සහ SDP හරහා බදු සහන ලබන සියලුම සමාගම් ලැයිස්තුවක් සහ බදු සහනවල වටිනාකම තක්සේරු කිරීම; සහ (iii) සුඛෝපභෝගී වාහන ආනයනය සඳහා බදු සහන ලබා ගන්නා සමාගම් ලැයිස්තුවක් ප්රකාශයට පත් කිරීම
30-Jun-25
සෑම වසරකම ජනවාරි, අප්රේල්, ජූලි සහ ඔක්තෝබර් මාසවල (ජනවාරි 1 සිට ක්රියාත්මක වන පරිදි) කාර්තුමය සූත්ර පදනම් කරගත් ගැලපීම් සමඟින් අවසාන පරිශීලක විදුලි ගාස්තු කාලසටහනේ (සමස්ත වශයෙන් විවිධ වර්ගයේ අවසාන පාරිභෝගිකයින් හරහා) පිරිවැය-ප්රතිසාධන මට්ටම පවත්වා ගන්න. අප්රේල් 1, ජූලි 1 සහ ඔක්තෝබර් 1 පිළිවෙලින්); ලංකා විදුලිබල මණ්ඩලය විසින් ශ්රී ලංකා මහජන උපයෝගිතා කොමිෂන් සභාව වෙත ගාස්තු සංශෝධන ඉල්ලීම් ඔක්තෝම්බර් අග (ජනවාරි ගාස්තු සංශෝධන සඳහා), ජනවාරි අග (අප්රේල් ගාස්තු සංශෝධන සඳහා), අප්රේල් අග (ජූලි ගාස්තු සංශෝධන සඳහා) සහ ජූලි අග වන විට ඉදිරිපත් කරයි. (ඔක්තෝබර් ගාස්තු සංශෝධන සඳහා); අයවැය මාරුවීම් සමඟ ඉතිරිව ඇති සහනාධාර සැපයීම සඳහා විදුලිබල අංශයට වන්දි ලබා දීම; සහ ලංකා විදුලිබල මණ්ඩලය පාඩු ලබන අවස්ථාවක දී ගාස්තු අධිභාර භාවිතා කිරීම
31-Jul-25
30-Sep-25
සෑම වසරකම ජනවාරි, අප්රේල්, ජූලි සහ ඔක්තෝබර් මාසවල (ජනවාරි 1 සිට ක්රියාත්මක වන පරිදි) කාර්තුමය සූත්ර පදනම් කරගත් ගැලපීම් සමඟින් අවසාන පරිශීලක විදුලි ගාස්තු කාලසටහනේ (සමස්ත වශයෙන් විවිධ වර්ගයේ අවසාන පාරිභෝගිකයින් හරහා) පිරිවැය-ප්රතිසාධන මට්ටම පවත්වා ගන්න. අප්රේල් 1, ජූලි 1 සහ ඔක්තෝබර් 1 පිළිවෙලින්); ලංකා විදුලිබල මණ්ඩලය විසින් ශ්රී ලංකා මහජන උපයෝගිතා කොමිෂන් සභාව වෙත ගාස්තු සංශෝධන ඉල්ලීම් ඔක්තෝම්බර් අග (ජනවාරි ගාස්තු සංශෝධන සඳහා), ජනවාරි අග (අප්රේල් ගාස්තු සංශෝධන සඳහා), අප්රේල් අග (ජූලි ගාස්තු සංශෝධන සඳහා) සහ ජූලි අග වන විට ඉදිරිපත් කරයි. (ඔක්තෝබර් ගාස්තු සංශෝධන සඳහා); අයවැය මාරුවීම් සමඟ ඉතිරිව ඇති සහනාධාර සැපයීම සඳහා විදුලිබල අංශයට වන්දි ලබා දීම; සහ ලංකා විදුලිබල මණ්ඩලය පාඩු ලබන අවස්ථාවක දී ගාස්තු අධිභාර භාවිතා කිරීම
31-Oct-25
ප්රාථමික අතිරික්තය 2025 අවසන් වන විට දළ දේශීය නිෂ්පාදිතයෙන් සියයට 2.3 දක්වා ගෙන ඒම
31-Dec-25
අනනුකූලබව හඳුනා ගැනීම සහ වැළැක්වීම සඳහා 2025 දී වැට් බදු අනුකූලතා වැඩිදියුණු කිරීමේ වැඩසටහනක් ක්රියාත්මක කිරීම
31-Dec-25
2025 දී අස්වැසුම සහ සවිබල ගැන්වීමේ වැඩසටහන සඳහා වන මුළු වියදම රුපියල් බිලියන 225 දක්වා වැඩි කරනවා.
31-Dec-25
31-Dec-25
නම් කරන ලද වෙබ් අඩවියක අර්ධ වාර්ෂික පදනම මත ප්රකාශයට පත් කිරීම (i) රුපියල් බිලියන1 ට වැඩි සියලුම රාජ්ය ප්රසම්පාදන කොන්ත්රාත්තු, කොන්ත්රාත් ලාභීන් පිළිබඳ සෙවිය හැකි ආකෘතියකින් පුළුල් තොරතුරු සමඟ; (ii) ආයෝජන මණ්ඩලය සහ SDP හරහා බදු සහන ලබන සියලුම සමාගම් ලැයිස්තුවක් සහ බදු සහනවල වටිනාකම තක්සේරු කිරීම; සහ (iii) සුඛෝපභෝගී වාහන ආනයනය සඳහා බදු සහන ලබා ගන්නා සමාගම් ලැයිස්තුවක් ප්රකාශයට පත් කිරීම
31-Dec-25
මෝටර් රථ ආනයන සීමා ඉවත් කිරීම පිළිබඳ සවිස්තරාත්මක සැලැස්මක් සකස් කර අවසන් කිරීම
30-Jun-24
අස්වැසුම අයදුම්පත්වල දෙවන වටයේ සම්පූර්ණ දත්ත සත්යාපනය කිරීම
30-Jun-24
IMF ධාරිතා සංවර්ධන සහාය ඇතිව, 2024 ජූනි මස අවසන් වන විට සාර්ව ආර්ථික පුරෝකථනය සහ පර්යේෂණ සඳහා කැප වූ පුහුණු කාර්ය මණ්ඩලයක් වෙන්කරමින් මුදල් අමාත්යාංශයේ මූල්ය ප්රතිපත්ති දෙපාර්තමේන්තුවේ සාර්ව මූල්ය ඒකකයේ ධාරිතාව ශක්තිමත් කිරීම.
30-Jun-24
2024 ජූලි මස අවසන් වන විට IMF මූල්ය කටයුතු දෙපාර්තමේන්තුවේ (FAD) ධාරිතා සංවර්ධන සහය සමඟ මධ්ය කාලීන, දේශීය ආදායම් දෙපාර්තමේන්තු (IRD) නවීකරණ උපාය මාර්ගය සහ ක්රියාත්මක කිරීමේ සැලැස්ම සම්පුර්ණයෙන්ම ලේඛනගත කර අනුමත කිරීම
31-Jul-24
දූෂණ විරෝධී ක්රියාමාර්ග, ආචාර ධර්ම පද්ධතිය ශක්තිමත් කිරීම, අභ්යන්තර කටයුතු දෙපාර්තමේන්තුව, අවදානම් කළමනාකරණය සහ ස්වයංක්රීයකරණය පිළිබඳ වැඩසටහනක් දියත් කිරීමට සෑම ආදායම් දෙපාර්තමේන්තුවකම ක්රියාත්මක කිරීමේ සැලැස්මක් සංවර්ධනය කිරීම
31-Aug-24
2024 අගෝස්තු මාසය වන විට දිවයින පුරා තාවකාලික ඩිජිටල් විකුණුම් මිල හා කුලී ලේඛනයක් (SPRR) හඳුන්වා දීම
31-Aug-24
බදු අනුකූලතාව පිළිබඳ සංශෝධිත කාර්තුමය ප්රධාන කාර්ය සාධන දර්ශකය හඳුන්වා දීම, නිරීක්ෂණය සහ වාර්තා කිරීම
31-Aug-24
බදු අනුකූලතාව පිළිබඳ සංශෝධිත කාර්තුමය ප්රධාන කාර්ය සාධන දර්ශකය හඳුන්වා දීම, නිරීක්ෂණය සහ වාර්තා කිරීම
31-Aug-24
2024 සැප්තැම්බර් වන විට ශුද්ධ නිල විදේශ සංචිත අවම වශයෙන් ඩොලර් මිලියන 1,524ක් පවත්වා ගැනීම
30-Sep-24
2024 සැප්තැම්බර් වන විට රජයට මහ බැංකුව විසින් ලබා දී ඇති ශුද්ධ ණය රුපියල් බිලියන 2,560 නොඉක්මවන බවට සහතික වීම
30-Sep-24
2024 සැප්තැම්බර් වන විට මූල්ය නොවන රාජ්ය අංශයේ සහ මහ බැංකුවේ නව බාහිර ගෙවීම් හිඟ මුදල් රුපියල් 0 ට පවතින බව සහතික කිරීම
30-Sep-24
2024 සැප්තැම්බර් වන විට හිඟ වියදම් තොගය උපරිම රුපියල් 0ක් වන බවට සහතික වීම
30-Sep-24
2024 සැප්තැම්බර් වන විට ශ්රී ලංකා මහ බැංකුව (CBSL) ප්රාථමික වෙළඳපොලේ රාජ්ය සුරැකුම්පත් මිලදී ගැනීම් සිදු නොකරන බවට සහතික වීම. (රුපියල් 0)
30-Sep-24
2024 සැප්තැම්බර් මාසය වන විට ඉහළ ධනවත් (HWI) බදු ගෙවන පුද්ගලයන් 100 දෙනෙකු අවදානම සොයා බලා සම්පූර්ණ කිරීම
30-Sep-24
2024 සැප්තැම්බර් වන විට මෙම නව ක්රියා පටිපාටි සීමිත සහ පාලිත ආකාරයෙන් පරීක්ෂා කිරීම ආරම්භ කිරීමට අපි බලාපොරොත්තු වෙමු. මෙම ක්රියා පටිපාටිවලට ඇතුළත් වන්නේ: 1. වැට් බදු ආපසු ගෙවීම සඳහා දැඩි ලෙස සුදුසුකම් ලබන අපනයනකරුවන් හඳුනා ගැනීම. 2. තොරතුරු තාක්ෂණ පද්ධති වලින් සුදුසුකම් ලත් වැට් බදු ගෙවන්නන්ගේ විස්තීර්ණ අනුකූලතා ඉතිහාසයක් උපුටා ගැනීම. 3. අපනයනකරුවන් සඳහා අවදානම් පැතිකඩ ආරම්භ කිරීම. 4. පසුගෙවුම් වලංගුකරණය සහ සත්යාපන ක්රියා පටිපාටි සංවර්ධනය කිරීම. 5. වැට් බදු ආපසු ගෙවීමේ ගිණුම සඳහා ප්රමාණවත් අරමුදල් සහතික කිරීම.
30-Sep-24
ඒකාබද්ධ භාණ්ඩාගාර කළමනාකරණ තොරතුරු පද්ධතිය (ITMIS) සම්පූර්ණ කිරීම
31-Oct-24
බදු අනුකූලතාව පිළිබඳ සංශෝධිත කාර්තුමය ප්රධාන කාර්ය සාධන දර්ශකය හඳුන්වා දීම, නිරීක්ෂණය සහ වාර්තා කිරීම
30-Nov-24
Please submit your details to subscribe for Manthri.lk newsletter.